Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šerlok Homeless

9. 2. 2012 15:11
Mně se stalo, že mi pošťák defraudoval podpis

na převzetí doporučené zásilky. A to dvakrát v jednom týdnu.

Čekal jsem na doručení známky na popelnici od Technických služeb Zlín s.r.o. a furt nic. Pošťák říkal, že toho má hodně, že to bude doručeno později. Čas běžel a blížil se termín vylepení známky, tak jsem zavolal na Technické služby. Tam mi řekli, že tam ale ode mne už mají potvrzenou doručenku. To mne nadzvedlo ze židle. Vzal jsem si od nich číslo doručenky a datum doručení a běžel jsem to reklamovat na poštu. Na reklamacích mne poslali k okénku a tam to vyhledali: "Ale tady je váš podpis!" "To není můj podpis". Šel jsem na vedoucí pošťáků a ta v tom týdnu vyhledala další "můj podpis". Lišil se od toho, který jsme hledali, i od mého skutečného podpisu, takže pošťák to zřejmě dělal běžně.

Známku asi prodal v hospodě.

0 0
možnosti

ippokorny

4. 1. 2012 15:48
Máte pravdu, měl by mít nějaký průkaz,

ze kterého bude jasné, o koho jde. Ale naší půvabnou pošťačku znám osobně a ona mě, výhoda menších měst. P.P:

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

9. 2. 2012 11:39
Re: Máte pravdu, měl by mít nějaký průkaz,

I ta vaše půvabná pošťačka u Vás ale kdysi zazvonila poprvé, že?

0 0
možnosti

fiona4

1. 1. 2012 19:13
hmmm

no paní Palacká, nejde už o poštu, ale o zakládání produktů Poštovní spořitelny alis ČSOB, České pojišťovny a prodeje kravin jako například novin....Vrchní pánové za to inkasují doooost slušné many, takže poštovní přeprava je nezajímá. A nás pošťáky kteří se to snažili zmněnit vyházeli....Pošta už dááááávno není o poštovních službách a stěžovat si můžete maximálně na nádraží....ti kteří u pošty pracují se už stydí říkat kde pracují, ale bohužel to není o těch v té poslední řadě....za pár korun makat jak mezci a ještě poslouchat jak lidé jen nadávají....

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

9. 2. 2012 11:47
Re: hmmm

... a i to má konsekvence: Podomní dealery čehokoliv nepouštím do dveří, poštovní doručovatele samozřejmě ano.

Co mám ale dělat, když se z poštovního doručovatele, kterého jsem postil do dveří z důvodu převzetí doporučené zásilky, nakonec vyklube podomní dealer? Asi budu muset vyřizovat ta převzetí venku, přede dveřmi - počasí nepočasí.

Škoda pro me i pro ty pošťáky. ;-(

0 0
možnosti

30. 12. 2011 15:27
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

PeTaX

29. 12. 2011 13:56
Pošta

(a podobně dráhy) si nevšimly, že Marie Terezie je už drahně let mrtvá.

Pracují špatně a ještě mají drzost si za neprovedenou práci (a kvalitu) účtovat.

Vyhnat je na Mars.

1 0
možnosti

neumisa

29. 12. 2011 12:19
jo jo ...

přesně tohe jsem řešila minulý týden ... výmluva pošty zněla: "dneska rozváží brigádník, tak vás asi vynechal". No smůla, trvala jsem na svém, balík byl doručen a za dva dny druhá výzva k vyzvednutí balíku na pobočce ;-D chvíli jsem uvažovala, že to zkusím, jestli tam ten balík najdou ;-D

0 0
možnosti

Andy.cz

29. 12. 2011 12:04
Myslím, že jste trochu netrefila podstatu problému

...který není v nekvalitě toho zaměstnance, ale Pošty jako celku, hlavně jejího vedení. Netýká se navíc jenom jí, ve stejném stavu jsou i další, jako nemocnice, ČD atd. Ten zaměstnanec to bere jako nouzovku, než najde něco jiného - jak sám řekl. Pošta na nic lepšího nemá, za ty podmínky tam si vybírat nemůže, nemá z čeho. Vy jste jen nedostala balík, tak by jste se holt prošla na poštu. Kdyby takto byl doručen dopis od soudu, který by nabyl právní mocí fikcí, bylo by to horší. Díky tomu by klidně mohlo dojít k Vaší totální likvidaci, např. exekutorem. Ale o to přece jde, ne? Podpořit ten bordel co nejvíc. Neschopné kamarády do vedení, ať si něco vydělají. Normální zaměstnanci za daných podmínek nebudou nic moc, pro jistotu to podpoříme množstvím zbytečných služeb, aby vůbec nevěděli která bije. A výsledek je na světě - teď se napakuje vedení, možná i nějaký ten exekutor, následně to levně za pár šupů rozprodáme jako nefunkční podnik - a naše "elita" vydělá znovu!!!

0 0
možnosti

fouly

29. 12. 2011 13:26
Re: Myslím, že jste trochu netrefila podstatu problému

Vedení pošty na všech stupních zajímá na prvním místě získávání klientů pro banky, pojišťovny a pod., tzv. produkty!

Za ty jsou asi tučné provize, takže klasická poštovní práce je na druhé koleji!

0 0
možnosti

Mychal.B.

29. 12. 2011 11:12
To si člověk nevybere

Já odpoledne ve schránce zjistil, kdo mě to ráno v 8 vzbudil ;-D

Asi si ještě drží předvánoční tempo odbavování - podáno předevčírem, včera ráno už mi to chtěli vnutit.

0 0
možnosti

dun.flim.blag

29. 12. 2011 11:11
ANO ...

... v celé České poště (ČP) se dějí skutečně neobyčejně "zajímavé" věci (zejména před ván.svátky).

Další příklad:

Začátkem prosince objednána/předem uhrazena zásilka z e-shopu s přednostním doručením (uložení max.8 dní) & následně sledováno na netu (Track & Trace). Prvý den podání s převozem k doručovací poště, druhý den neúspěšný pokus o doručení (ani náhodou se nikdo nepokusil), třetí den uložení na příslušné balíkové poště s Výzvou (nic nedoručeno, na poště pochopitelně o ničem neví, fyzicky dohledat nelze, leč v systému ano) ... dtto dalších 5 dní ... sedmý den dopoledne doručena Výzva k vyzvednutí, odpoledne doručena Opakovaná výzva, osmý den zásilka navrácena odesílateli (adresát nemá zapsanou v OP doručovací adresu, neboť bydlí v pronájmu).

Happy End: včera zásilka vyzvednuta v  místě trvalého bydliště, bohužel po "Ježíškovi" ... inu chybami se člověk učí aneb placená služba dle ČP ...

0 0
možnosti

Dallillah

29. 12. 2011 10:54
JJ

Mně řekli důvod, že pošťák nemohl najít moji adresu, něco úžasnýho, pak mi řekli, že zvonili a já nebyla doma. Holt služba zákazníkům už dávno není služba, ale placenej podvod. Jen tak dál.Rv

0 0
možnosti

buxus

29. 12. 2011 11:04
Re: JJ

Proto tvrdím, že je to věc managementu. Pokud svým zaměstnancům takové manýry trpí a stížnosti zákazníků se snaží odboxovat, nemají na svém místě co dělat. V prostředí, kde by byla dostatečná konkurence by žádnou firmu nemohli tímhle způsobem řídit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4455x

Seznam rubrik