Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

horác

29. 12. 2011 10:44
vítejte v Čechách

1 0
možnosti
RK

semelik

29. 12. 2011 10:39
pošta Ostrava-Výškovice, ke dvěma přepážkám fronta jak prase

lidi stojí spořádaně v jedné řadě a vyrážejí střídavě k oběma přepážkám. Samozřejmě se tam jeden chytrolín vetřel zboku a ještě machroval, že pracoval 15 let na poště. Děvčica ho klidně obsloužila přesto že tam ječeli tři lidi (prý to nesleduje). O chlup a skončilo to potyčkou.

A pan vedoucí Libor Pytelka? Rozšafně prohlásil "přece nebudeme dělat lidem drába" a tím to pro něho bylo vyřešené.

Tož tak to chodí na České poště.

0 0
možnosti
S

simsII

29. 12. 2011 10:22
Naši pošťáci

při dobírce zásadně dají výzvu k vyzvednutí na poště i když jsme doma (jsme v důchodu).  Nechápu nějak smysl dobírek, že by ty peníze navíc za doběrečné měly znamenat, že si zákazník ještě musíá zvýšit náklady na záslku tím, že sedne do auta a musí ujet 12 km. Já si osobně takto služby nepředtavuji, zvlášť když se stále zvyšuje cena poštovného.

0 0
možnosti
MB

buxus

29. 12. 2011 10:18
Zásadní problém je nekvalitní management České pošty

Organizace práce je tam úděsná. Doporučená psaní se doručují zásadně dopoledne, kdy skorem nikdo není doma. Večer se pak všichni sejdou ve frontě na poště. Chodím na malou poštu, kde balíky nevydávají vůbec, takže podobné balíkové hrátky mne stojí poměrně dlouhou cestu na příslušnou jinou poštu. I malé pošty nabízejí širokou škálu služeb, které poskykují jiné instituce - spotřebitelské úvěry, životní pojištění, bankovní služby, atd. To by bylo v pořádku, pokud by se tak nedělo na úkor základních služeb, které lidé od pošty čekají.

3 0
možnosti
U

UrsusLuin

29. 12. 2011 10:16
.

Odesílatel, abych zásilku dostal co nejdříve běžel ještě v úterý na poštu. Balík došel v pátek, balíkář u nás prý měl být v pátek. Čtyři lidi, co byli celý den doma, ho neslyšeli. :) Oznámení o tom, že mám balík mi pak místo 23. přistál ve schránce 27.

Bohužel je to individuální. Ještě před nějakou dobou jsme měli výborného doručovatele, ale patrně změnil zaměstnání. Poslední dobou to stojí za prd. A navíc ta "novinka" s tisknutím oznámení a jejich roznosem o den později, to musel vymyslet nějaký velmi inteligentní člověk.

0 0
možnosti
L

lumin-oil

29. 12. 2011 10:10
vetsinou

nebyvam v dome rozvozu doma, aprave pred Vanoci se ozval vecer zvonek. Nikoho jsem necekala...a on postak, ze jede posledni staci s baliky a ze teda jeste zkousi vsechny, co nebyli pres den doma. S politovanim jsem mu rekla, ze jsem pocitala s tim, ze si dojdu na postu a ze stejne u sebe nemam penize a podekovala jsem mu za ochotu. Mily mladik to nebral jako zadnou ujmu, ze si ke mne zajel, byl happy, ze to alespon mohl zkusit, podekoval, pozdravil, popral hezke Vanoce. No, proste radost pohledet. Takze to asi nebude vsude tak horky.:-/

0 0
možnosti
MB

buxus

29. 12. 2011 10:22
Re: vetsinou

Tak to máte kliku. U nás balíky doručuje neskutečný buran. Naposledy u mne zvonila sousedka, potřebovala rozměnit, protože buran neměl drobné a ještě se rozčiloval.

0 0
možnosti
RP

tata01

29. 12. 2011 10:07
jo jo

tak to mám úplně to samý a ty výzvy k vyzvednutí mě přišly tři;-D

0 0
možnosti
MM

milmen

29. 12. 2011 10:24
Re: jo jo

Máme stejnou zkušenost jako autorka, ale s lístečkem ve schránce. Přitom máme zvonky u domu a já bych byla ochotna si pro ten balíček klidně seběhnout ze 3. patra, stačilo by zazvonit.  Takže jí děkuji, že bojuje i za takové "pasivní" lidi jako jsem já. Vezmu si ale příklad a příště se vynasnažím, jinak se takových nešvarů nezbavíme.  

Na druhé straně moc ráda slyším i tu dobrou zkušenost:-), snad se blýská na dobré časy!

1 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4455x

Seznam rubrik