Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a44r45o58s69l30a89v 96L16i95m57a 1645537341

Federace jako cil po velmi malych krocich. Kroky vest v duchu rovnosti. Co stat, to jeden hlas. Bez prihlednuti na pocet obyvatel. To MUSI byt zasady te cesty k tomu cily.

+1/0
8.12.2017 16:34
Foto

T89o45m57á81š 67F89l79a11š91k81a 5395305926671

Fakt je, že takto EU dlouhodobě fungovat nemůže. Nejednotnost, dlouhé dohadování, pak pocit křivdy jedněch nebo druhých. Buď se EU rozpadne, nebo se federalizuje. A s tou federací nemusí všichni souhlasit, a pak se federalizuje jen část, která o to bude mít zájem. A co je na tomto postoji špatného?

+4/0
8.12.2017 15:01

L63u16d11ě47k 12M75a21z74u49c78h 8983664275432

Evropská federace by mohla být krásná věc. Proč tedy současní politici dělají všechno pro to, aby nebyla? To, co předvádí, mi příliš mnoho entuziasmu neskýtá. Evropa je plná ideologie, pseudohumanistických konstrukcí, ekonomických nesmyslů, dehonestace jiných než “oficiálních” názorů.. Do roku 2025 to bohužel nevidím. :-)

0/−1
8.12.2017 16:48
Foto

T49o79m85á26š 47F28l34a94š20k53a 5165625886281

Když se nějaké tvrdé jádro zfederalizuje bude určitě možnost pro ostatní později přistupovat. A zase bude jen na nich zda ano či ne. Vidím to jako naprosto správný vývoj a nechápu, jak ho někdo může kritizovat.

+2/0
8.12.2017 16:50

L52u63d29ě48k 37M31a42z98u93c19h 8623774225252

Já nevím, zrovna jsem se pokusil Vám odpovědět. Líp to neumím. Myslím že i ostatní články na toto téma jsou vcelku srozumitelné, objevilo se jich tu dnes několik a minimálně pod jedním jsem viděl Váš stejný komentář. Je možné, že to chápat nechcete.

0/0
8.12.2017 16:56
Foto

T94o78m82á10š 72F46l61a21š95k23a 5825745436681

Ne, neberte to ve zlém. Dnešní Evropa je pro mnohé státy neskousnutelná, bohužel i pro nás. Ale voliči na západ od nás to většinou vidí jinak. A pokud se rozhodnou své země více semknout, tak co je na tom špatného? Vy vidíte že současní evropští politici to dělají špatně. Ale voliči třeba ve Francii nebo Holandsku to vidí jinak. Bude to jejich vůle. Já fakt nerozumím tomu, proč by se nemohli federalizovat, když budou chtít.

+2/0
8.12.2017 17:00

L95u57d41ě48k 85M92a32z85u59c59h 8393944105492

Chápu. A říkám, že to já bych také chtěl. Jen to, vzhledem k tomu co vidím právě v oněch státech, nevidím růžově ;-)

0/−1
8.12.2017 17:05
Foto

T85o76m63á68š 15F19l98a41š69k15a 5895525656411

Jasně. Na nás bude si vybrat zda tak či onak. Oboje bude mít své výhody i nevýhody. Ten rozdíl je, že my to v oněch státech nevidíme růžově, jak píšete, ale jejich vlastní voliči mají názor jiný. A to je relevantní. A upřímně řečeno jim do toho nemáme co kecat. Pokud by nám chtěli svůj názor vnutit, je na nás abychom EU urychleně opustili. Ale pokud se rozhodnou, že s námi nesouhlasí a chtějí se od nás trhnout, tak je to taky jejich svaté právo.

+1/0
8.12.2017 17:09

L66u15d64ě61k 87M73a13z46u76c23h 8903284925192

A to je zase, co já nechápu - že jim to nevadí..  Ale nemusím chápat všechno. Nicméně - ještě jsem chtěl dodat - způsob prezentace M. Schulze, tak typický pro evropské soudruhy, věci také moc nenahrává.. A myslím, že právě o tom je komentář, pod kterým píšeme.

0/−1
8.12.2017 17:20
Foto

T28o32m70á77š 45F21l34a29š58k23a 5685345686641

Souhlasím, že to šlo formulovat jinak. Jeho rétorika je šílená. Holt fanatický levičák. A díky za diskusi. Jdu do divadla.

0/0
8.12.2017 17:22
Foto

D86a36l58i43b36o89r 28B53a94r76t17o36š 5464480987499

SSE SPOJNÉ STÁTY EVROPSKÉ není instituce ale stát a ten je zapotřebí na ochranu svých lidí, protože všechny malé evropské státečky...a ve srovnání s velmocemi jsou všechny jednotlivé evropské státy jen malými státečky..ALE dohromady jsme MY EVROPANÉ velmoc...JEN NÁM TO TI NAŠI KLAUSOVÉ 28 LET ROZMLOUVALI JAKO NĚCO ŠPATNÉHO..A TO PROTO, ŽE BYLI VE SLUŽBÁCH TĚCH, kdo si nepřáli vznik další mocnosti tedy vznik SSE............a je to i cesta i cíl zároveň............

detaily najdete v mých článcích.........

0/0
8.12.2017 10:37

K76a85r26l89a 22S47u43c21h16á 3549161478550

a z koho máte strach? z těch, co nám sem napochodovali ve 39, které se zdviženou pravicí vítala celá Praha a zanechali daleko větší počet mrtvých než ti, které sem Pražáci pozvali v 68?

0/0
8.12.2017 12:31
Foto

D50a91l63i14b47o59r 49B63a57r91t12o89š 5744370927709

přečtěte i mé články a uvidíte....strach musíme mít ze všech mocností....tedy z USA, z Ruska a i z Číny.........jen SSE to může zachránit........protože SSE jsou všichni jen Evropané..a ti ostatní Evropané nejsou.USA si bude chránit své zájmy, Rusko si bude chránit sv zájmy a Čína si bude chránit své zájmy....a MY EVROPANÉ SI MUSÍME TAKÉ CHRÁNIT NAŠE EVROPSKÉ ZÁJMY...............

je to GEOPOLITIKA a to je základ veškeré politiky..............

Němci mi vůbec nevadí..zatím nás celkem dobře financují a odebírají naprostou většinu našeho exportu a tím nás živí.............

0/0
8.12.2017 13:03

J19a73n 84S29i19n46n81r17e77i51c49h 6913465360811

".....Jsme spoluucastni na velkem procesu, ze ktereho vyjde konecne, poprve v dejinach vubec, jednotna Evropa....Kazdy dobry Cech se citi dobrym Evropanem. Male narody maji dvoji moznost - budto se snazit oddalit dobu evropske jednoty - postavit se proti riticimu se rychliku, anebo se smirit s osudem a pripravit se na urcite nezbytne obeti na poli narodnim a jazykovem. Byli jsme dosud jen Cechy. Zustanme Cechy, ale stanme se Evropany!" (konec citatu).

Citace: Emanuel Vajtauer, znamy kolaborantsky novinar v cas "Pritomnost", v r.1943.

0/0
8.12.2017 19:30
Foto

D83a79l96i53b84o52r 31B98a88r59t85o29š 5934240107479

skutečnost, že většina Evropanů za 75 let tuto myšlenku nepochopila je dána i našimi evropskými politiky, kteří neustále podněcují nacionalistické myšlení ve svých jednotlivých evropských národech..........protože chtějí zůstat u koryta.....je to ubohé...a je nutní to vidět přesně opačně...

KAŽDÝ KDO JE PROTI SPOJENÉ EVROPĚ...JE KOLABORANTEM MOCNOSTÍ.......

0/0
9.12.2017 9:51

M19i50r50e96k 79T30u28r46e14č19e55k 4363952190572

No, zatim co nam Bruselska elita predvedla se zvrhlo na natlak, nadavky, vyhrozovani, totalita, diktatura. Uz radeji nic od teto pochybne, kontraverzni a kontraproduktivni instituce.

+2/−2
8.12.2017 9:30

B26o30h19u27m19í76r 83Š18i27m87e74k 3951680334264

To jsme si zavinili sami! Místo toho, abychom se podíleli na utváření politiky Evropské unie, tak jsme ji jen pomlouvali! To je cesta do područí ruského imperialismu, kterou u nás podporují především komunisti a okamurovci. Proč?

+2/−1
8.12.2017 9:41

K87a92r77l13a 39S51u95c39h11á 3639601598480

přesně, držet hubu a poslouchat, nechat se přesvědčit, že se podílíme na vedení a rozhodování i když je to sprostá lež, nechat se přesvědčit, že v globalizaci je jediný zaručený úspěch a vysoká životní úroveň i když každá mince má dvě strany

+4/−2
8.12.2017 10:04

B74o96h94u12m79í12r 68Š97i83m95e89k 3691350424334

Držet hubu a krok musí ten, který nespolupracuje, kdo se nechce podílet na vedení. Jako to bylo v Česku. Globalizace je celosvětová skutečnost, když se nepřizpůsobíme, končíme, nebo chudneme.Vysoká životní úroveň je věcí naší aktivity.:-)

0/0
8.12.2017 22:00

B19o15h34u58m23í87r 31Š61i57m91e79k 3151300894184

Vážený autore Dufku!

Evropa stojí na rozcestí: Buď utvoří jednotné federativní soustátí s jedním nejen ekonomickým, ale i politickým vedením a odolá úspěšně v globalizujícím se světě, nebo bude trvat na rozdrobenosti evropských států, na rozdílné politice, na rozdílné ekonomice a utopí se v současném globalizujícím se světě. Třetí cesty není. Jen si kladu otázku, zda je Evropa na tento projekt zralá, zda tato federace již dávno neměla být programem integrace, protože v současné postmoderní a postfaktické době, kdy jsme ztratili úctu k pravdě a věříme nejrůznější desinformačním a desintegračním webům, může reálnost této integrace mizet v dáli.

Bohužel jsou u nás četné desinformační strany, které skrytě nebo i veřejně usilují o desintegraci Evropy. Nejsou to jenom komunisté. Mnohem agresivnější proti Evropě jsou okamurovci. A naopak skrytě desintegrační jsou odeesáci. Jedinou stranou, která se za integraci Evropy nestydí, jsou topáci.

Na rozcestí stojí i Česko: Budeme v rámci subsidiarity ochotni přijmout společné vedení Evropy, na kterém se budeme podílet a kterou budeme přetvářet v duchu pravicové politiky stavějící na občanské svobodě a na přirozených vztazích v jeden funkční celek? Nebo budeme trvat na samolibém ohrožení malého státečku světovými velmocemi v iluzi vlastní svobody? Internet je přeplněn desinformačními a desintegračními emocemi. Mám obavu, že nebudeme mít dost sil tyto falešné postoje překonat. Díky čtyřicetiletému komunistickému brainwashingu většina z nás podléhá falešnému sociálnímu inženýrství a nedokáže si představit život v přirozených vztazích a v občanské svobodě, většina z nás nedůvěřuje novinářům a obecně nedůvěřuje politikům, většina z nás věří prázdným a falešným heslům, chytá se neověřených zpráv a nevěří dvakrát ověřeným zprávám poctivého novináře. Lze v tomto prostředí odolat desinformačním a desintegračním zmatkům?

:-)

+2/−2
8.12.2017 9:09

V62i57k26t44o43r 29Š92e71d26i66v63ý 8276131960876

"v duchu pravicové politiky stavějící na občanské svobodě"? 8-o

0/−1
8.12.2017 10:43

L42u13d19ě71k 30M94a39z12u46c60h 8523454465192

Vážený pane Šimku, přečetl jsem si Váš příspěvek do diskuse 2x (některé pasáže 3x) a stále nevím, co tím vlastně chcete říci. Neustále mluvíte o dezinformacích - co je dezinformace? Tedy já to asi vím, ale je dezinformací také informace "poctivého" novináře, která je pečlivě přebraná a podaná tak, aby odpovídala ideologické korektnosti? Na sociální inženýrství nevěřím, mám pocit, že jej praktikuje spíše Evropská unie. Jestli v něj i věří (tedy její představitelé a jejich úředníci, kteří žijí mimo sociální realitu), nevím. S tím souvisí i to, že společné institucionalizované vedení Evropy ochoten přijmout nejsem. I s vědomím rizik o kterých píšete. Za současného stavu evropského politického panoptika a pokřiveného myšlení rozhodně ne, děkuji.

+1/0
8.12.2017 11:34

B98o95h47u17m75í42r 41Š53i89m97e14k 3261420184914

Informace se stává zprávou, pokud je ověřena ze dvou věrohodných a nezávislých zdrojů. Informace ověřená jen jedním zdrojem nemůže být pravdivou zprávou.

Desinformace je úmyslné vydávání lži za pravdu, často opepřené polopravdami, aby ta lež byla stravitelnější. Ideologická korektnost si nemůže dělat nárok na pravdivou zprávu! V ideologii nejde o exaktní pravdivost, ale o třeba politické vítězství.

Socialistické sociální inženýrství je to, co nám zde předvádí naše levicové i pravicové strany, pokud pohrdají přirozenými vztahy a občanskou svobodou! Je to představa, že člověk to dokáže zařídit lépe, než to dělá příroda. A je to špatně nejen u nás, ale i v EU. Samozřejmě!

0/0
8.12.2017 21:30
Foto

V58á69c28l64a69v 58K75a95r58e69š 5236335550791

Pane Simku, mate nejak podpurna fakta pro tvrzeni " ... Buď utvoří jednotné federativní soustátí s jedním nejen ekonomickým, ale i politickým vedením a odolá úspěšně v globalizujícím se světě ..." nebo jde jen o dogmatickou viru ?

Pokud se podivam na ekonomicke ukazatele, porovnam miru "odolani v globalizujicim svete" a vyberu si Singapur a EU, tak nemam pocit, ze sjednoceny byrokraticky EUkolos by by zivotaschopny projekt :-P;-).

0/0
8.12.2017 12:58

B83o90h83u55m62í26r 69Š26i19m37e63k 3551880234204

Ano! Nejsme federací!

0/0
8.12.2017 21:16

J67i13ř62í 31Ř19e86z90n33í80k 4752602333985

Lisabonská smlouva po provedených volbách do europarlamentu znamená, že EU už je federací, byť poněkud zakřivenou. Další centralizace je obsažena přímo v ní, kde je jasně uvedeno, jakým způsobem přenášet jednotlivé kompetence na evropskou komisi a europarlament. Přečtěte si z tohoto hlediska Lisabonskou smlouvu.

+1/0
8.12.2017 9:07

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz