Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D80a87n88i14e47l 40K49r69o84n78e94r 7174444246507

Co se tyce CSA, tak spousta lidi si rada zanadava na neschopnost vedeni, ale je treba si uvedomit, jak v moc tezke situaci se aerolinky (obecne) nachazeji a kolik nejen evropskych aerolinii je na pokraji krachu a kolik uz jich zkrachovalo. Tezko si nekdo muze myslet, ze kdyby CSA poskytovaly stejnou kvalitu sluzeb (jakkoliv je to nemozne) jako Emirates, Singapore Airlines nebo Qatar, tak by dosahovaly stejnych ekonomickych uspechu. Hlavne je nesmysl srovnavat manazery v energetickych firmach a v aerolinkach, jak to nekteri s oblibou delaji, protoze kdyby si prohodili posty, tak se ekonomicka situace neobrati, ale zustane stejna.

0/0
26.9.2014 16:44

J76a71n 27H14l34e15d69í55k 4829442508352

stav ČSA je zrcadlovým obrazem vlády levice, která sice všude prodělává, ale hlásá, že na všechno má, hlavně před volbami sílí lživá propagace, za vlády střed.stran měli jsme 51 letadel, za vlády Rusnok//Sobotka pouze 17--tohle je realita

0/−2
26.9.2014 16:16

Z70u36z45a85n23a 32K64a44u71f66m90a33n91o48v74á 8398564736967

A něco k věci?

+2/0
26.9.2014 16:23

I45v31a57n 37M68a92r61e57k 6314408622

Tvrdík na Hrad  ! ! ! 8-o ;-) R^

0/0
26.9.2014 15:34

J28o76s12e54f 36P46o29n43e33r49t 9538900582388

Trefně napsané, možná bych jen nesouhlasil úplně s tím hodnocením p.Tvrdíka - člověk bez vize

+1/0
26.9.2014 14:42

V96i86k57t60o18r 34N34á35r17o80ž41n18ý 3789232548

Já bych Váš blog shrnul asi následovně... Kdyby tento stát se ČSA včas zbavil , mohly by dnes fungovat na zcela jiné bázi...

0/−1
26.9.2014 14:31

J60o14s87e42f 27P40o53n13e57r25t 9348850642248

8-o

0/0
26.9.2014 14:40

V67l47a43d98i76m60í68r 37H31r24u58b30ý 4207963874989

Uvedu jen jednu (zásadní) nepřesnost v článku: ředitel Tvrdík   n e p r o v e d l   o b m ě n u   letadlového parku.  On provedl   r o š í ř e n í  (naprosto nedůvodné). Nebo snad původní letadla prodal, či alespoň vyřadil?  Nikoliv.  Prostě nehorázně zvýšil náklady, aniž by jen trochu znatelněji zvýšil tržby. Myslel až k roku 2020? Ale letadla nakoupil o 15 let dříve.  To je tedy logika.  Ale vůbec mu nefandíte, že?

   Nebudu popisovat, kolikrát je v článku "Tvrdík chtěl" a "ale bohužel".

+2/−2
26.9.2014 14:23

M74i42l41a11n 15M19i98k87o10j23a71n 2115921459499

Je naprosto jedno, jestli za to může Tvrdík nebo CSSD - což je jedno a to samé. Je to jen vyjádření toho, že tento stát a (polo)státní firmy vedou naprostí lemplové, jejichž jedinou kvalifikací je členství ve správně straně a kamarádství se správnými lidmi. V této souvislosti říkám: zlatí komunisti. Vedoucí kádry sice taky musely šlapat jak ÚV nařizoval, ale nebyli to ani hlupáci ani lemplové ani charakteroví zmetci jako dnes. Ostatně tehdy vyrovnaná bilance a dnešní zadlužení a nezvěstných 6000 miliard za 25 let jejich "hospodaření" mluví za všechno...

+2/−1
26.9.2014 14:18

V85l90a35d40i30m72í79r 56H98r95u40b92ý 4907533284649

Proboha, jakých nezvěstných šest biliónů?  Máte o tom čísle představu?

0/0
26.9.2014 14:24

M20i71l56a19n 24M85i76k24o54j75a41n 2165411209829

Jen odhadem: 2000 miliard majetku po rozkradeném Československu, který ZMIZEL na konta informovaných a předem připravených zlodějů, 2000 miliard za zahraniční půjčky, které si "vypůjčilo" Česko u zahraničních lichvářů a které ZMIZELY neznámo kam (pravděpodobně ani nepřišly do Česka) a 2000 miliard za produkci Československa/Česka za období 1989-dosud, které ZMIZELY, protože jinak by se nemuselo vypůjčovat u zahraničních lichvářů. Přičemž myslím, že je toho ještě hodně víc co ZMIZELO! Stačí?

0/0
26.9.2014 16:15

V46i95k83t38o57r 39N49á88r12o44ž49n50ý 3579862548

Vedoucí pracovníci za komančů nebyli hlupáci , lemplové ani charakteroví zmetci ? Chlape , žil jste v této zemi ? Můj otec nastoupil v 70-tých letech jako vykoškolák-absolvent na pozici na krajském ředitelství ČSAD a šéfa mu dělal vyučený holič , který ve spojení kyvadlová doprava psal měkké i...Hlavně , že byl politicky činný...

Komanči předali tuto zemi také zadluženou , ale jinak.... nekonkurenceschopné hospodářství , pomaličku k bankrotu se bížící firmy , jejichž zastaralé zboží nkdo nechtěl atd,atd...

+3/−1
26.9.2014 14:28

J88i25ř52í 14Ř56e24z25n30í94k 4202582283975

Kolik činil úrok ze státního a zahraničního  dluhu ČSSR v r. 1989?

A jak je možné, že v r. 1991 čistý vývoz ČR činil 10% HDP, když naše zboží bylo nekonkurenceschopné?

+1/0
26.9.2014 15:54

M20i88l43a60n 25M67i81k62o50j64a25n 2295701319989

Á tak pan otec chtěl být hned po škole hned ředitelem a oni mu to ti zlí komunisti neumožnili. No to od nich nebylo pěkné, to tedy ne!

A jeho tehdejší vedoucí vyučený holič co na tom záleží? Lepší tehdy vyučený holič než dnes vystudovaný ekonóóóm. Hlavní je, jestli ty autobusy jezdily pořádně nebo ne. Pokud si vzpomínám a nejsem sám, tak těch autobusů jezdilo tak 10x víc než dnes a stály pakatel. Samozřejmě neměly televizi jako některé dnes, to tedy byl fakt nedostatek...

Československo bylo v 1989 nezadlužené a ještě s přebytkem, který vydržel popřevratovým zlodějům a lemplům ještě 4 roky do roku 1993, až potom si začali vypůjčovat a zadlužovat stát. Ještě něco potřebujete vysvětlit?

+2/0
26.9.2014 16:22

K31a69r96e60l 71D49v28o27ř89á20k 3247717867

Tady se bavime o CSA. Trochu se to sice podoba CSAD, ale neni to tak. Kdyz komuniste predali zemi v tak spatnem stavu, tak z ceho se rozkradly ty stovky miliard ?

+1/0
26.9.2014 16:37



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.