- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..nejsem v tomto úplně informován..ale je možné že napříklald mezi nevyhovujíc spadli i rodilí mluvčí, kteří mají dokonce i jakési pedagogické minimum...ale získané na (třeba) amerických školách...a to není naším dementním systémem uznáváno...??,
..a nejžádanější bude.... specialista na všechno....
Vážený autore. Je jiná doba. Na přepážkách bank a energetických firem nás obsluhují lidé s tituly. Prostě vzdělanců je jako smetí a proto ty dříve trpěné zaměstnance bez patřičného vzdělání vytlačují nejdříve z odborných míst a nyní už i z míst, kde VŠ vzdělání není předepsáno. Kdyby museli odejít alespoń ti co přesluhují (cca 1000 míst) a na jejich místa nastoupili čerství absolventi pedagogických škol bylo by jen dobře.
Pane Frolík. K jakému učiteli by jste raději poslal své dítě?
K učiteli bez vzdělání, ale takovému, který umí žáky zaujmout, dovede dobře vysvětlit látku a proto s ní nemají žáci problémy.
Nebo k učiteli, který má plno titulů před jménem a plno titulů za jménem, ale neumí žáky zaujmout, nedokáže jim patřičně látku vysvětlit a žáci tak mají s učením problémy?
Nemyslíte, že v první řadě by měl rozhodovat výsledek (tzn. znalost žáků a jejich schopnost probíranou látku zvládat) ? A jestli učitel má třeba deset VŠ, nebo jen průmyslovku (gympl) by mělo být druhořadé (platí i pro jiné obory) !
Jedna karma málo. Skvěle!
Připojuji se. Autor mi mluví z duše.