Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Při volbě člověka ovlivní také chování protistrany.  Během volební kampaně mi na mou soukromou  e-mailovou adresu nepřišel ani jeden mail propagující Miloše Zemana nebo znevažující karla Schwarzenberga.  Zato mi přišel referát od kohosi, kdo se údajně se Zemanem osobně zná, o tom, jaký je to ožrala.  A taky mi přišel videoklip pana Vetchého, že mám volit slušného kandidáta.

Příznivci pana Schwarzenberga se z mého pohledu chovali neslušněji než ti druzí.

15 6
možnosti
JA

Jsem příznivec. Jak jsem se, prosím choval neslušně? Jmenujte!!!!!!;-€Rv

3 7
možnosti
VV

Drzost tohohle Hřebejka nezná mezí.  Tento packal  je prosím označován jako "osobnost". Hřebejku zalez.!V

12 7
možnosti
EP

Jakmile je součástí úvah kohokoliv značná dávka nenávisti tak úvahy jsou vždy špatné.Na cestě hledání pravdy je to nepřekonatelná překážka. Dokazují to křečovité projevy. Na př. v poslední televizní debatě kandidátů pan Svěrák i pí Čáslavská. V literární tvorbě působí velmi humorně  nenávist pana spisovatele Vívega k panu presidentovi VK.

Když někdo dodatečně musí vysvětlovat co chtěl a nebo co nechtěl svými vyslovenými slovy říci, tak je to trapné a u t.zv. VIP osob je to docela degradující.

Když to musí vysvětlovat za p. Hřebejka nějaký novinář tak je to docela PRČA.

17 4
možnosti
JS

Jůůů, myslim, že už těch hovadin asi bylo dost, aneb kdos bez viny, hoď si kamenemRv

3 0
možnosti
JL

Modrá prasata nevadí? Ani modří kolibříci? ;-D

5 2
možnosti
JL

Ale dávám karmu, líbí se mi, že jste veřejně vysvětlil své výroky.

2 3
možnosti
MK

Co řekl to řekl - a já s ním souhlasím v tom, že osobně si z toho také mnoho nedělám. Nicméně na rozdíl od jiných tzv. osobností kulturní fronty, jejichž odlišný názor ctím a jejich účast v kampani považuji za korektní a správnou (proč by se měl někdo tajit názorem a pokud chce pomoci ať pomáhá), jsem s tímto představitel vyžírače státních dotací nadobro skončil.

Pan Hřebejk je ubožák, který si nevidí do huby a jeho výrok považuji za něco tak otřesného, že neshledávám důvodu jej i nadále považovat za umělce s odlišným názorem než mám já, ale za řvouna typu M. Sládka a tak na něj míním i nadále pohlížet.

21 6
možnosti
SB

Abych pana Hřebejka mohl považovat za umělce s odlišným názorem, to bych jej nejprve musel považovat za alespoň nějakého umělce. Což vzhledem k nízké kvalitě jeho filmů není možné.

10 7
možnosti
MJ

Víte pane Hřebejku, o Vás jsem si myslel, že jste jiný kanon ( o panu Svěrákovi už jsem tak přesvědčený nebyl vzhledem k jeho komunistické minulosti) ale to co jste spolu s některými umělci současné národní fronty za mohutné podpory novinářské elity národa předvedli v předvolební prezidentské kampani némá v tomto státě obdoby - vlastně má, v padesátých letech a v dobách normalizace to bylo obdobné.

24 8
možnosti
HB

Máte pravdu, pane Hřebejku, Zemana na hrad vynesly lži a demagogie. Ovšem byly to lži a demagogie našich "demokratických" a hlavně "nezávislých" médií, v čele s iDnes, Aktuálně.cz a Lidovky.cz. Bohužel se do této skupiny zařadila i média veřejné služby, tj. ČRo a ČT, čímž dokonce porušila zákon. O zástupcích naší kulturní fronty ani nemluvě - ale to vy jistě víte. (opravdu směšně vyzněla podpora KS Zdeňkem Svěrákem - člověk, který strávil v KSČ 8 let je dnes těžký antikomunista, ale sám sebe za špatného kvůli svému členství nepovažuje)

29 6
možnosti
SB

To je na Svěrákovi to nejhorší. Ne to, že obrátil, nýbrž to, že to obrácení nebylo spojeno se sebekritikou vlastní minulosti.

19 7
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4455x

Seznam rubrik