Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D65a52n76i50e20l 25K33r66o51n17e71r 7734844386207

Co se tyce CSA, tak spousta lidi si rada zanadava na neschopnost vedeni, ale je treba si uvedomit, jak v moc tezke situaci se aerolinky (obecne) nachazeji a kolik nejen evropskych aerolinii je na pokraji krachu a kolik uz jich zkrachovalo. Tezko si nekdo muze myslet, ze kdyby CSA poskytovaly stejnou kvalitu sluzeb (jakkoliv je to nemozne) jako Emirates, Singapore Airlines nebo Qatar, tak by dosahovaly stejnych ekonomickych uspechu. Hlavne je nesmysl srovnavat manazery v energetickych firmach a v aerolinkach, jak to nekteri s oblibou delaji, protoze kdyby si prohodili posty, tak se ekonomicka situace neobrati, ale zustane stejna.

0/0
26.9.2014 16:44

J18a14n 60H81l87e86d15í97k 4679522658302

stav ČSA je zrcadlovým obrazem vlády levice, která sice všude prodělává, ale hlásá, že na všechno má, hlavně před volbami sílí lživá propagace, za vlády střed.stran měli jsme 51 letadel, za vlády Rusnok//Sobotka pouze 17--tohle je realita

0/−2
26.9.2014 16:16

Z82u15z26a97n17a 52K91a74u89f24m60a10n21o60v51á 8418924606617

A něco k věci?

+2/0
26.9.2014 16:23

I86v67a20n 73M25a19r14e40k 6574598352

Tvrdík na Hrad  ! ! ! 8-o ;-) R^

0/0
26.9.2014 15:34

J78o43s66e32f 58P75o37n56e70r61t 9348850782248

Trefně napsané, možná bych jen nesouhlasil úplně s tím hodnocením p.Tvrdíka - člověk bez vize

+1/0
26.9.2014 14:42

V53i97k94t29o76r 41N81á57r48o34ž72n33ý 3789462638

Já bych Váš blog shrnul asi následovně... Kdyby tento stát se ČSA včas zbavil , mohly by dnes fungovat na zcela jiné bázi...

0/−1
26.9.2014 14:31

J49o29s43e97f 62P67o89n47e86r73t 9728260482618

8-o

0/0
26.9.2014 14:40

V62l74a90d40i37m37í96r 48H24r86u67b66ý 4487513894319

Uvedu jen jednu (zásadní) nepřesnost v článku: ředitel Tvrdík   n e p r o v e d l   o b m ě n u   letadlového parku.  On provedl   r o š í ř e n í  (naprosto nedůvodné). Nebo snad původní letadla prodal, či alespoň vyřadil?  Nikoliv.  Prostě nehorázně zvýšil náklady, aniž by jen trochu znatelněji zvýšil tržby. Myslel až k roku 2020? Ale letadla nakoupil o 15 let dříve.  To je tedy logika.  Ale vůbec mu nefandíte, že?

   Nebudu popisovat, kolikrát je v článku "Tvrdík chtěl" a "ale bohužel".

+2/−2
26.9.2014 14:23

M69i12l40a82n 85M91i11k66o72j36a59n 2195501579309

Je naprosto jedno, jestli za to může Tvrdík nebo CSSD - což je jedno a to samé. Je to jen vyjádření toho, že tento stát a (polo)státní firmy vedou naprostí lemplové, jejichž jedinou kvalifikací je členství ve správně straně a kamarádství se správnými lidmi. V této souvislosti říkám: zlatí komunisti. Vedoucí kádry sice taky musely šlapat jak ÚV nařizoval, ale nebyli to ani hlupáci ani lemplové ani charakteroví zmetci jako dnes. Ostatně tehdy vyrovnaná bilance a dnešní zadlužení a nezvěstných 6000 miliard za 25 let jejich "hospodaření" mluví za všechno...

+2/−1
26.9.2014 14:18

V39l38a93d39i76m79í12r 22H29r81u89b66ý 4547903164169

Proboha, jakých nezvěstných šest biliónů?  Máte o tom čísle představu?

0/0
26.9.2014 14:24

M73i29l68a98n 59M48i10k13o22j27a69n 2115971439669

Jen odhadem: 2000 miliard majetku po rozkradeném Československu, který ZMIZEL na konta informovaných a předem připravených zlodějů, 2000 miliard za zahraniční půjčky, které si "vypůjčilo" Česko u zahraničních lichvářů a které ZMIZELY neznámo kam (pravděpodobně ani nepřišly do Česka) a 2000 miliard za produkci Československa/Česka za období 1989-dosud, které ZMIZELY, protože jinak by se nemuselo vypůjčovat u zahraničních lichvářů. Přičemž myslím, že je toho ještě hodně víc co ZMIZELO! Stačí?

0/0
26.9.2014 16:15

V71i44k84t55o46r 66N61á32r76o77ž94n34ý 3199652338

Vedoucí pracovníci za komančů nebyli hlupáci , lemplové ani charakteroví zmetci ? Chlape , žil jste v této zemi ? Můj otec nastoupil v 70-tých letech jako vykoškolák-absolvent na pozici na krajském ředitelství ČSAD a šéfa mu dělal vyučený holič , který ve spojení kyvadlová doprava psal měkké i...Hlavně , že byl politicky činný...

Komanči předali tuto zemi také zadluženou , ale jinak.... nekonkurenceschopné hospodářství , pomaličku k bankrotu se bížící firmy , jejichž zastaralé zboží nkdo nechtěl atd,atd...

+3/−1
26.9.2014 14:28

J11i16ř34í 35Ř55e96z32n86í29k 4402932363675

Kolik činil úrok ze státního a zahraničního  dluhu ČSSR v r. 1989?

A jak je možné, že v r. 1991 čistý vývoz ČR činil 10% HDP, když naše zboží bylo nekonkurenceschopné?

+1/0
26.9.2014 15:54

M42i94l56a75n 62M30i67k88o75j95a81n 2965181959679

Á tak pan otec chtěl být hned po škole hned ředitelem a oni mu to ti zlí komunisti neumožnili. No to od nich nebylo pěkné, to tedy ne!

A jeho tehdejší vedoucí vyučený holič co na tom záleží? Lepší tehdy vyučený holič než dnes vystudovaný ekonóóóm. Hlavní je, jestli ty autobusy jezdily pořádně nebo ne. Pokud si vzpomínám a nejsem sám, tak těch autobusů jezdilo tak 10x víc než dnes a stály pakatel. Samozřejmě neměly televizi jako některé dnes, to tedy byl fakt nedostatek...

Československo bylo v 1989 nezadlužené a ještě s přebytkem, který vydržel popřevratovým zlodějům a lemplům ještě 4 roky do roku 1993, až potom si začali vypůjčovat a zadlužovat stát. Ještě něco potřebujete vysvětlit?

+2/0
26.9.2014 16:22

K92a35r22e53l 16D88v40o50ř69á13k 3177987397

Tady se bavime o CSA. Trochu se to sice podoba CSAD, ale neni to tak. Kdyz komuniste predali zemi v tak spatnem stavu, tak z ceho se rozkradly ty stovky miliard ?

+1/0
26.9.2014 16:37





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.