Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D20a64n82i67e36l 12K24r22o53n93e23r 7434524906117

Co se tyce CSA, tak spousta lidi si rada zanadava na neschopnost vedeni, ale je treba si uvedomit, jak v moc tezke situaci se aerolinky (obecne) nachazeji a kolik nejen evropskych aerolinii je na pokraji krachu a kolik uz jich zkrachovalo. Tezko si nekdo muze myslet, ze kdyby CSA poskytovaly stejnou kvalitu sluzeb (jakkoliv je to nemozne) jako Emirates, Singapore Airlines nebo Qatar, tak by dosahovaly stejnych ekonomickych uspechu. Hlavne je nesmysl srovnavat manazery v energetickych firmach a v aerolinkach, jak to nekteri s oblibou delaji, protoze kdyby si prohodili posty, tak se ekonomicka situace neobrati, ale zustane stejna.

0/0
26.9.2014 16:44

J18a70n 19H47l36e84d84í29k 4659932338372

stav ČSA je zrcadlovým obrazem vlády levice, která sice všude prodělává, ale hlásá, že na všechno má, hlavně před volbami sílí lživá propagace, za vlády střed.stran měli jsme 51 letadel, za vlády Rusnok//Sobotka pouze 17--tohle je realita

0/−2
26.9.2014 16:16

Z40u18z26a38n97a 90K40a48u92f40m34a77n79o63v75á 8178314656747

A něco k věci?

+2/0
26.9.2014 16:23

I85v15a87n 71M52a45r42e58k 6654348452

Tvrdík na Hrad  ! ! ! 8-o ;-) R^

0/0
26.9.2014 15:34

J27o73s12e73f 82P13o37n64e25r52t 1228527182770

Trefně napsané, možná bych jen nesouhlasil úplně s tím hodnocením p.Tvrdíka - člověk bez vize

+1/0
26.9.2014 14:42

V45i40k67t71o19r 77N97á98r28o47ž32n52ý 3459722928

Já bych Váš blog shrnul asi následovně... Kdyby tento stát se ČSA včas zbavil , mohly by dnes fungovat na zcela jiné bázi...

0/−1
26.9.2014 14:31

J64o42s73e23f 56P22o60n75e16r79t 1718797652500

8-o

0/0
26.9.2014 14:40

V32l72a62d78i93m16í14r 74H85r55u56b46ý 4287543644509

Uvedu jen jednu (zásadní) nepřesnost v článku: ředitel Tvrdík   n e p r o v e d l   o b m ě n u   letadlového parku.  On provedl   r o š í ř e n í  (naprosto nedůvodné). Nebo snad původní letadla prodal, či alespoň vyřadil?  Nikoliv.  Prostě nehorázně zvýšil náklady, aniž by jen trochu znatelněji zvýšil tržby. Myslel až k roku 2020? Ale letadla nakoupil o 15 let dříve.  To je tedy logika.  Ale vůbec mu nefandíte, že?

   Nebudu popisovat, kolikrát je v článku "Tvrdík chtěl" a "ale bohužel".

+2/−2
26.9.2014 14:23

M40i66l63a70n 60M19i48k38o60j65a84n 2645601919469

Je naprosto jedno, jestli za to může Tvrdík nebo CSSD - což je jedno a to samé. Je to jen vyjádření toho, že tento stát a (polo)státní firmy vedou naprostí lemplové, jejichž jedinou kvalifikací je členství ve správně straně a kamarádství se správnými lidmi. V této souvislosti říkám: zlatí komunisti. Vedoucí kádry sice taky musely šlapat jak ÚV nařizoval, ale nebyli to ani hlupáci ani lemplové ani charakteroví zmetci jako dnes. Ostatně tehdy vyrovnaná bilance a dnešní zadlužení a nezvěstných 6000 miliard za 25 let jejich "hospodaření" mluví za všechno...

+2/−1
26.9.2014 14:18

V96l41a58d95i73m69í73r 51H65r88u88b56ý 4277653204929

Proboha, jakých nezvěstných šest biliónů?  Máte o tom čísle představu?

0/0
26.9.2014 14:24

M16i20l65a49n 14M25i94k88o22j34a33n 2275371319489

Jen odhadem: 2000 miliard majetku po rozkradeném Československu, který ZMIZEL na konta informovaných a předem připravených zlodějů, 2000 miliard za zahraniční půjčky, které si "vypůjčilo" Česko u zahraničních lichvářů a které ZMIZELY neznámo kam (pravděpodobně ani nepřišly do Česka) a 2000 miliard za produkci Československa/Česka za období 1989-dosud, které ZMIZELY, protože jinak by se nemuselo vypůjčovat u zahraničních lichvářů. Přičemž myslím, že je toho ještě hodně víc co ZMIZELO! Stačí?

0/0
26.9.2014 16:15

V24i92k18t58o15r 69N57á90r80o65ž25n97ý 3819712618

Vedoucí pracovníci za komančů nebyli hlupáci , lemplové ani charakteroví zmetci ? Chlape , žil jste v této zemi ? Můj otec nastoupil v 70-tých letech jako vykoškolák-absolvent na pozici na krajském ředitelství ČSAD a šéfa mu dělal vyučený holič , který ve spojení kyvadlová doprava psal měkké i...Hlavně , že byl politicky činný...

Komanči předali tuto zemi také zadluženou , ale jinak.... nekonkurenceschopné hospodářství , pomaličku k bankrotu se bížící firmy , jejichž zastaralé zboží nkdo nechtěl atd,atd...

+3/−1
26.9.2014 14:28

J30i71ř50í 71Ř77e54z94n51í42k 4812462683825

Kolik činil úrok ze státního a zahraničního  dluhu ČSSR v r. 1989?

A jak je možné, že v r. 1991 čistý vývoz ČR činil 10% HDP, když naše zboží bylo nekonkurenceschopné?

+1/0
26.9.2014 15:54

M48i45l55a23n 43M49i73k62o19j17a14n 2335581299839

Á tak pan otec chtěl být hned po škole hned ředitelem a oni mu to ti zlí komunisti neumožnili. No to od nich nebylo pěkné, to tedy ne!

A jeho tehdejší vedoucí vyučený holič co na tom záleží? Lepší tehdy vyučený holič než dnes vystudovaný ekonóóóm. Hlavní je, jestli ty autobusy jezdily pořádně nebo ne. Pokud si vzpomínám a nejsem sám, tak těch autobusů jezdilo tak 10x víc než dnes a stály pakatel. Samozřejmě neměly televizi jako některé dnes, to tedy byl fakt nedostatek...

Československo bylo v 1989 nezadlužené a ještě s přebytkem, který vydržel popřevratovým zlodějům a lemplům ještě 4 roky do roku 1993, až potom si začali vypůjčovat a zadlužovat stát. Ještě něco potřebujete vysvětlit?

+2/0
26.9.2014 16:22

K82a88r27e22l 26D59v14o60ř75á65k 3537937297

Tady se bavime o CSA. Trochu se to sice podoba CSAD, ale neni to tak. Kdyz komuniste predali zemi v tak spatnem stavu, tak z ceho se rozkradly ty stovky miliard ?

+1/0
26.9.2014 16:37

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.