Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D43a59n67i11e14l 58K85r82o42n67e62r 7804554166237

Co se tyce CSA, tak spousta lidi si rada zanadava na neschopnost vedeni, ale je treba si uvedomit, jak v moc tezke situaci se aerolinky (obecne) nachazeji a kolik nejen evropskych aerolinii je na pokraji krachu a kolik uz jich zkrachovalo. Tezko si nekdo muze myslet, ze kdyby CSA poskytovaly stejnou kvalitu sluzeb (jakkoliv je to nemozne) jako Emirates, Singapore Airlines nebo Qatar, tak by dosahovaly stejnych ekonomickych uspechu. Hlavne je nesmysl srovnavat manazery v energetickych firmach a v aerolinkach, jak to nekteri s oblibou delaji, protoze kdyby si prohodili posty, tak se ekonomicka situace neobrati, ale zustane stejna.

0/0
26.9.2014 16:44

J30a76n 67H32l67e78d23í91k 4589152928692

stav ČSA je zrcadlovým obrazem vlády levice, která sice všude prodělává, ale hlásá, že na všechno má, hlavně před volbami sílí lživá propagace, za vlády střed.stran měli jsme 51 letadel, za vlády Rusnok//Sobotka pouze 17--tohle je realita

0/−2
26.9.2014 16:16

Z34u17z16a34n95a 92K62a36u25f52m61a67n67o17v72á 8638584746267

A něco k věci?

+2/0
26.9.2014 16:23

I37v33a61n 65M94a18r80e73k 6454308672

Tvrdík na Hrad  ! ! ! 8-o ;-) R^

0/0
26.9.2014 15:34

J18o95s21e88f 61P75o36n42e66r87t 9918780972778

Trefně napsané, možná bych jen nesouhlasil úplně s tím hodnocením p.Tvrdíka - člověk bez vize

+1/0
26.9.2014 14:42

V24i98k63t59o16r 58N42á83r87o64ž45n72ý 3519202268

Já bych Váš blog shrnul asi následovně... Kdyby tento stát se ČSA včas zbavil , mohly by dnes fungovat na zcela jiné bázi...

0/−1
26.9.2014 14:31

J24o28s27e16f 56P44o65n55e78r54t 9968370252178

8-o

0/0
26.9.2014 14:40

V37l45a54d62i87m80í18r 26H24r38u70b35ý 4337173564529

Uvedu jen jednu (zásadní) nepřesnost v článku: ředitel Tvrdík   n e p r o v e d l   o b m ě n u   letadlového parku.  On provedl   r o š í ř e n í  (naprosto nedůvodné). Nebo snad původní letadla prodal, či alespoň vyřadil?  Nikoliv.  Prostě nehorázně zvýšil náklady, aniž by jen trochu znatelněji zvýšil tržby. Myslel až k roku 2020? Ale letadla nakoupil o 15 let dříve.  To je tedy logika.  Ale vůbec mu nefandíte, že?

   Nebudu popisovat, kolikrát je v článku "Tvrdík chtěl" a "ale bohužel".

+2/−2
26.9.2014 14:23

M88i33l25a25n 52M68i73k71o51j42a57n 2525841149199

Je naprosto jedno, jestli za to může Tvrdík nebo CSSD - což je jedno a to samé. Je to jen vyjádření toho, že tento stát a (polo)státní firmy vedou naprostí lemplové, jejichž jedinou kvalifikací je členství ve správně straně a kamarádství se správnými lidmi. V této souvislosti říkám: zlatí komunisti. Vedoucí kádry sice taky musely šlapat jak ÚV nařizoval, ale nebyli to ani hlupáci ani lemplové ani charakteroví zmetci jako dnes. Ostatně tehdy vyrovnaná bilance a dnešní zadlužení a nezvěstných 6000 miliard za 25 let jejich "hospodaření" mluví za všechno...

+2/−1
26.9.2014 14:18

V31l26a76d60i28m90í19r 63H39r18u96b14ý 4887443314209

Proboha, jakých nezvěstných šest biliónů?  Máte o tom čísle představu?

0/0
26.9.2014 14:24

M58i98l36a65n 72M22i10k64o68j70a81n 2215541339649

Jen odhadem: 2000 miliard majetku po rozkradeném Československu, který ZMIZEL na konta informovaných a předem připravených zlodějů, 2000 miliard za zahraniční půjčky, které si "vypůjčilo" Česko u zahraničních lichvářů a které ZMIZELY neznámo kam (pravděpodobně ani nepřišly do Česka) a 2000 miliard za produkci Československa/Česka za období 1989-dosud, které ZMIZELY, protože jinak by se nemuselo vypůjčovat u zahraničních lichvářů. Přičemž myslím, že je toho ještě hodně víc co ZMIZELO! Stačí?

0/0
26.9.2014 16:15

V41i19k28t49o18r 56N56á37r60o78ž69n85ý 3179542638

Vedoucí pracovníci za komančů nebyli hlupáci , lemplové ani charakteroví zmetci ? Chlape , žil jste v této zemi ? Můj otec nastoupil v 70-tých letech jako vykoškolák-absolvent na pozici na krajském ředitelství ČSAD a šéfa mu dělal vyučený holič , který ve spojení kyvadlová doprava psal měkké i...Hlavně , že byl politicky činný...

Komanči předali tuto zemi také zadluženou , ale jinak.... nekonkurenceschopné hospodářství , pomaličku k bankrotu se bížící firmy , jejichž zastaralé zboží nkdo nechtěl atd,atd...

+3/−1
26.9.2014 14:28

J84i36ř29í 32Ř98e53z58n48í46k 4182262213905

Kolik činil úrok ze státního a zahraničního  dluhu ČSSR v r. 1989?

A jak je možné, že v r. 1991 čistý vývoz ČR činil 10% HDP, když naše zboží bylo nekonkurenceschopné?

+1/0
26.9.2014 15:54

M57i18l97a19n 16M52i64k94o69j94a23n 2625121709749

Á tak pan otec chtěl být hned po škole hned ředitelem a oni mu to ti zlí komunisti neumožnili. No to od nich nebylo pěkné, to tedy ne!

A jeho tehdejší vedoucí vyučený holič co na tom záleží? Lepší tehdy vyučený holič než dnes vystudovaný ekonóóóm. Hlavní je, jestli ty autobusy jezdily pořádně nebo ne. Pokud si vzpomínám a nejsem sám, tak těch autobusů jezdilo tak 10x víc než dnes a stály pakatel. Samozřejmě neměly televizi jako některé dnes, to tedy byl fakt nedostatek...

Československo bylo v 1989 nezadlužené a ještě s přebytkem, který vydržel popřevratovým zlodějům a lemplům ještě 4 roky do roku 1993, až potom si začali vypůjčovat a zadlužovat stát. Ještě něco potřebujete vysvětlit?

+2/0
26.9.2014 16:22

K85a13r36e91l 20D14v84o54ř90á31k 3337217827

Tady se bavime o CSA. Trochu se to sice podoba CSAD, ale neni to tak. Kdyz komuniste predali zemi v tak spatnem stavu, tak z ceho se rozkradly ty stovky miliard ?

+1/0
26.9.2014 16:37



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.