Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

S článkem se plně ztotožňuji. U tribun se opravdu na toalety zapomnělo a dav byl tak hustý, že se jim směrem vpřed prodrat nedalo. Tribuny byly vzadu. Já jsem útočiště nalezla pod tribunou, což bylo pro mě bylo opravdu nedůstojné. Pořadatele tento problém vůbec nezajímal, myslím si, že pro platící diváky mohla pořádající agentura zajistit lepší servis. Hodně mě mrzí, že skupina takového formátu se nezajímá o to jak se s jejich fanoušky zachází.

0 0
možnosti
Foto

J87a78k91u97b 71R50o44t53h

16. 9. 2014 21:30

Tento koncert byl především průšvihem radnice Prahy 6, která v tomto jinak velmi ziskovém podniku tratila několika milionů, protože se rozhodla akci podpořit, aniž by zřejmě dokázala zajistit návratnost investice. Investice, protože šlo o jednoznačně komerční událost.:-/

1 0
možnosti
VK

Opravdu jste si jistý, že jste v minulosti navštívil nějaký rockový koncert, jak o tom píšete? Podle vašeho divení se, to totiž vypadá, že jste spíše návštěvníkem jiného žánru.

2 1
možnosti
JR

J47a48r15a 83R41a48n35k

17. 9. 2014 2:50

Vaclave, proc takova reakce? Na koncerte jsem sice nebyla, ale na Vypichu vzdy zustavam u pratel a pres tu louku tam denne chodim, 50.000 lidi si tam nedovedu predstavit. A na festivaly a koncerty jezdim, a na jednom jsem kazdy rok jako dobrovolnik, ale "portables" jsou tady vsude a stranou, rozhodne ne ve stredu.....a nikdy necekam dele nez minutu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4455x

Seznam rubrik