Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Vážený p. Berko, dovolím si s Vámi nesouhlasit. Když jsem v pivovaru na exkurzi a ochutnám ve sklepě pivo vařené klasickou metodou je tak silné a dobré až brní palec u nohy.Jsou z něj cítit kvasnice, je krásně tmavé a silné. Žel to o současném říci nemohu.

0 0
možnosti
RL

Před několika lety jsem byl na exkurzi v pivovaru Radegast v Nošovicích.  Mají tam dvě varny a v těch vařili Radegast, Kozla, Birell a světe div se, i Plzeň. Samozřejmě jsem se tomu divil, ale pak mi  náš průvodce vysvětlil, že v dnešní době není nic nemožné, neboť vše řídí počítač. Do varny se nasype přesné množství vstupních surovin a pak se předepsanou dobu vaří.

Ve vykachličkované místnosti, kde bylo teplo jako v pekle, seděli u počítače dva sládci a "vařili" pivo. Tento proces trval podle druhu piva cca. dvě hodiny,.Pak se obsah přefiltroval, varna se znova naládovala a vařilo se dál. V ležáckých sklepích pak zraje 12-ctka 30 dní, 10-tka 12 dní. Kolega, takový štora, co všechno musí spočítat se zeptal jak je možné, že při tom výstavu piva, který za rok vyrobí, stači pivo v tancích uzrát. Na to se průvodce rozohnil, nařkl ho z nevědomosti a toho, že tomu vůbec nerozumí!

Počítali jsme to ještě jednou a opravdu nebylo možné, aby dodrželi technologické lhůty, které uváděli.

PS: Na Slovensku jsem pil slovenský  Gamgrinus  v lahvi a z takového hnusu, co jsme dostali,  by se u nás jeho pravidelný konzument zblil.

1 0
možnosti
Foto

Já bych tomu pivovaru věřil, protože logisticky by to byl obrovský problém vařit několik různých piv, která se tváří jako stejná.

Exkurze v pivovaru má tu jedinou nevýhodu. Nemám osobního řidiče a proto by to nemělo cenu.

3 0
možnosti
Foto

Pokud jsem se mýlil a chyba je jen na straně některých distributorů, nebude mi to vadit, protože to pivo jsem měl vždycky rád. A myslím, že v případě takové exkurze stojí za to pro jednou nechat volant odpočívat doma a vydat se tam třeba po kolejích.

1 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4455x

Seznam rubrik