Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přečetl jsem článek a diskuzi a byl jsem zaražen kolik lidí v diskuzi to chování omlouvá. Do takovým omluv zařazuji i tvrzení "jel si s autobusem s fanoušky tak si to měl čekat". Takže podle Vás je standardní rozbíjet vybavení autobusu? Tomu s tou benzínkou také věřím, protože známá jako obsluha jednou zažila že se jí tam tento autobus nahrnul a lidé si prostě bez placení odnesli piva a bagety. Dále toto chování není omezeno jen na speciálně vypravené autobusy, protože já jsem podobné chování zažil před lety ve vlaku Praha-Plzeň. Do jisté míry můžeme mít pro takové davové psychózy porozumění protože jsou prostě součástí lidské psychiky, ale za žádnou cenu to nesmíme tolerovat nebo omlouvat porušování zákonů a celkově nemorální chování.

2 1
možnosti
Foto

Bože muj, rozbily se 2 PLASTOVÉ KOŠE a byly tam poházený odpadky, to je vše. Nebo vy jste tam snad byl, že tu omíláte řeči jednoho "takyfan", který se za své řeči pravděpodobně stydí, když neuvede jméno?

0 1
možnosti

R97a45d97e28k 55H90o59r81á44k

10. 6. 2013 15:40

Zažil jsem X sportovních výjezdů autobusem s fanoušky basketbalu na prvoligové zápasy. Na žádném z výjezdů nedošlo k větším excesům, než že se občas zařvaly nějaké fandovské pokřiky a sem tam se stavělo na záchod, protože se holt popíjel alkohol. ALE TÍM TO TAKÉ SKONČILO. Nikdo nic neničil, nikdo neprojevoval zbytečnou agresivitu, nikdo nebyl přehnaně vulgární (jen sem tam padlo nějaké sprosté slovo)... Asi fakt bude pravda to, že fandy menší mozkové kapacity přitahuje hlavně fotbal a případně hokej. Btw. Ty basket-zápasy jsme si užili skoro vždy parádně a atmosféra byla taky vesměs výborná - a nemuseli jsme se kvůli tomu ani chovat jako zvířata... :-P

1 1
možnosti

Já si s opilými fanoušky Viktorky "užila" o den později, kdy mi po celonočním slavení přišli na snídaně (k nám do hotelu). Tam samozřejmě pitka pokračovala a přidali se i samotní hráči a nechybělo ani několik hokejistů. Naprostá katastrofa, dělali neuvěřitelný bo**el a  byli tak nechutně vulgární, až se mi z toho chtělo zvracet. RvRv

4 1
možnosti

Tohle: ,,V Lize mistrů fanoušci sedí hned u hrací plochy za reklamními tabulemi. Tohle by v našem prostředí nebylo možné.´´ Usvědčuje autora z toho, že na fotbal nechodí ani svátečně.

2 2
možnosti

Jediným řešením je okamžitě přestat s veškerými dotacemi – ať si pak fotbalové kluby rozmyslí, jestli chtějí nastavit vyšší vstupné se slevami pro děti a mít plný stadion rodin, nebo levné vstupné a pár opilců, kteří odradí všechny ostatní.

5 2
možnosti

Vím,že tahle situace opravdu mezi fanoušky je.Článek však na mě působí trochu zavádějícím dojmem-časté opakování názvu jednoho klubu,jako ty špatné,ve mně vyvolalo dojem,že vše,co se týče onoho klubu,je nejhorší na světě.Přitom se u nás ti radikálnější fanoušci kteréhokoliv z klubů v ničem zvlášť neliší...

2 3
možnosti

Chceme jméno!!! Celý!!!

2 1
možnosti

Nechápu tento přízpěvek, jezdím fandit po celé ČR jak busem, tak i vlakem a počítám s tím, že se bude celou dobu fandit. Užít si výjezd se vším, i to pivko k tomu patří. Samozřejmě pokud někdo ničí bus, který fanklub připravil, je to hovado! Ale pokud jedete na fotbalový výjezd s nejvěrnějšíma fans, tak snad nečekáte, že všichni budou ticho, hrát piškvorky a pít džus ;-D znám plno lidí co jeli poprvé busem a říkali, že tak dlouho se nezasmáli, nepobavili ... možná někde v divadle budete spokojený! Každý vidí ve fotbalovým fanouškovi chuligána, který jezdí za účelem se poprat, vožrat a rozbíjet věci, ale všichni nejsou stejní.

PS: ale i tak jsem se u tohoto blogu pobavil ;-D

3 4
možnosti

Mně pseudofandění opilých idiotů vadí taky, ale právě proto snad nejedu s nima v autobuse, ne? Co jako autor článku čekal? Snad každý máme na výběr. Já jsem místo autobusu zvolil auto, zápas v Hradci jsem si užil maximálně a oslavy taktéž. Pokud autor nemá auto, mohl jet vlakem nebo s ČSAD nebo s někým jiným. Dobrovolně si zvolil autobus společně s opilými hooligans (nebo co to bylo za skupinu), vcelku jeho problém. Ano, jsou to dobytkové a neumí se chovat. Tak ale s nimi příště nejezděte.

14 3
možnosti

P94e12t80r 10P59á68l23k42a

4. 6. 2013 1:27

autor je oprávněně pobouřen. Až vyrazí jako občasný fanoušek vepřového na jatka, bude rozhořčen, že tam teče krev.

0 12
možnosti

P33e38t46r 19P14á38l52k56a

4. 6. 2013 1:14

jedete klubovým autobusem na venkovní fotbal, kde se má slavit titul a přitom vadí vám opilci a řev?

Nehorázné. Budu se těšit na další blogy, třeba na téma "na rockovém koncertě mi rušili spánek" nebo "na exkurzi v pivovaru mi nabídli ochutnávku alkoholického nápoje". R^

4 20
možnosti

tady nejde o fotbal, část lidí jej ani nevidí, a proč by nemohli jet fanoušci bez toho, aby demolovali autobus a chovali se jako zvěř? Byl jsem na Arsenalu, a vše v naprosté pohodě, cestu do Milana si šofér ohlídal, ale tyto výjezdu jsou jen pro otrlé...když jsem byl malý, platilo heslo "fandi ale zůstaň člověkem"...je škoda že pro vás se míra fandění vyjadřuje způsobenou škodou!!Rv

14 1
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4455x

Seznam rubrik