Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bofums

23. 12. 2011 18:06
Byli jsme tam taky!

A nešlo nám ani o " mařeny ", ani o magneťák. Nevím, do jaké míry to určitá sorta lidí je schopna

pochopit, ale mně a pravděpodobně naprosté většině lidí tam, šlo o to, žít konečně jako svobodní

lidí ve svobodné zemi. V zemi, kde nebudou o všech záležitostech rozhodovat " na věčné časy"

lidi nevolení, ale dosazení a určení KSČ. Osobně jsem žádné mocichtivé ambice neměl a opravdu

mně ke štěstí stačilo to, co dnes mnozí  " slizáci a kaktusáci " " absolutně" špiní!!SVOBODA!

0 0
možnosti

modroslizák

23. 12. 2011 14:47
S tou touhou po svobodě tě opravím

V listopadu 1989 jsem na Václaváku stál také a pátral, co ti lidé chtějí. Zeptal jsem se proto jednoho účastnika a ten mně to vysvětlil. "Vole, budou mařeny" (slengem tedy, bundes marky). Ptám se, na co je potřebuje? "Vole, chci pořádně veliký dvojče" (slengem tedy, kazetový magnetofon s přehrávačem). Kdyby ten mladík věděl, že do dvou let nás komunistická Čína takovými krámy přímo zasype, na demonstraci by se z vysoka vykašlal. Taková je tedy pravda o té touze po svobodě.

0 0
možnosti

Starochoff

23. 12. 2011 15:04
Re: S tou touhou po svobodě tě opravím

Pán byl velice přízemní. Ovšem jestli jste si vy z toho udělal svoji "pravdu o svobodě" nejste o nic lepší.

1 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4455x

Seznam rubrik